Wygląda na to, że walka pomiędzy Samsungiem a Apple szybko się nie skończy. Taki wniosek nasuwa się po kolejnej reklamie, jaką Samsung opublikował po premierze nowego iPhone’a 5.
Reklama jest zatytułowana „Nie trzeba być geniuszem” i pojawiła się w amerykańskiej prasie. Jej tytuł odnosi się do pracowników salonów Apple nazywanych „Genius”, którzy mają służyć pomocą dla klientów. Reszta reklamy pokazuje iPhone’a 5 oraz Samsunga Galaxy S III i wymienia szereg specyfikacji systemu, jak i funkcji obu urządzeń. Reklama kończy się zdaniem „Następna wielka rzecz już tu jest” odnoszącym się do już obecnego na rynku flagowego smartfona Samsunga.
Jednak czy porównywanie ze sobą listy funkcji w telefonach to najlepszy sposób na zachęcenie do zakupu tego produktu? Przecież przeciętnemu użytkownikowi nie mówią nic funkcje „S-Beam”, „Smart Say” czy “Palm Touch Mute Pause”. Czy oby na pewno dłuższa lista w specyfikacji świadczy o tym, że urządzenie jest lepsze? Oceńcie sami.
[contentblock id=1 img=adsense.png]