Samsung kontynuuje swoją kampanię reklamową uderzającą w urządzenia Apple, tym razem dzieląc się serią tweetów podkreślających brak składanego iPhone’a przez Apple i porównując 48-megapikselowy aparat iPhone’a 14 Pro z 108-megapikselowym aparatem Galaxy S22.
„What the Flip, Apple?” – czytamy w pierwszym tweecie, który wskazuje na datę premiery pierwszego składanego urządzenia Samsunga. Drugi tweet ma ten sam motyw nawiązując do premiery pierwszej generacji Folda, a trzeci to przytyk, że urządzenia Samsung mają od kilku lat aparaty o wyższej rozdzielczości.
A brief summary of our reactions to the “innovative” new devices announced on Wednesday. ? ?
— Samsung Mobile US (@SamsungMobileUS) September 9, 2022
— Samsung Mobile US (@SamsungMobileUS) September 9, 2022
Samsung rozpoczął swoją kampanię skierowaną w kierunku Apple jeszcze przed prezentacją nowych modeli iPhone’a 14, a firma ma długą historię jeśli chodzi o reklamy w których uderza w urządzenia Apple w celu promowania własnych produktów. „Zapnij pasy w oczekiwaniu na najnowszą premierę Apple” – głosiła reklama opublikowana na początku września. „Gdy wkraczasz w świat, w którym głowy odwrócą się, nie koniecznie w twoim kierunku. Gdzie smartfon o najwyższej rozdzielczości będzie w czyjejś kieszeni”.
Druga reklama „Join the flip side”, która ukazała się w czwartek, miała na celu przekonanie użytkowników iPhone’a do przejścia na Galaxy Flip, pokazując zagorzałą fankę iPhone’a żądną składanej technologii.
Samsung w przeszłości kpił z decyzji projektowych Apple, takich jak usunięcie gniazda słuchawkowego, tylko po to, aby pójść w ich ślady i wykonać ten sam ruch kilka lat później. Samsung ma przewagę w tym przypadku, ponieważ jako pierwszy wprowadził na rynek składane urządzenia i aparaty o wysokiej rozdzielczości, ale ciekawie będzie sprawdzić, które istniejące funkcje iPhone’a 14 Pro Samsung zastosuje w najbliższej przyszłości.