sobota, 23 listopada

raty-euro

Tak jak to miało miejsce w ciągu ostatnich trzech lat, Apple po raz kolejny zaznacza w swoich placówkach handlowych dzień 1 grudnia, który jest Światowym Dniem walki z AIDS. Zmieniając swoje logo na kolor czerwony Apple wspiera ten dzień w swoich sklepach w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii, Australii i wszystkich większych salonach Apple na całym świecie.

W zeszłym tygodniu, Apple ogłosił swoją nową kampanię w związku ze Światowym Dniem walki z AIDS sporządzonym we współpracy z projektem (PRODUCT) RED, poprzez uruchomienie specjalnej sekcji aplikacji (RED) w App Store i inicjatywę darowizny. Aplikacje w sekcji (RED) jest aktywna do 7 grudnia i zawiera 25 znanych aplikacji wspierających Światowy Fundusz Walki z AIDS. Wszyscy klienci firmy Apple, który zakupili produkt firmy Apple w piątek, 28 listopada otrzymali specjalną kartę upominkową iTunes (RED). Dzisiaj część zysków ze sprzedaży każdego produktu, akcesorium lub karty upominkowej w internetowym sklepie Apple Store jest przekazywana na Globalny Fundusz Walki z AIDS.

Apple i (PRODUCT) RED współpracują ze sobą od wielu lat, a organizacja ogłosiła w czerwcu, że Apple przyczynił się do zebrania 75 mln dolarów. W całej historii partnerstwa, Apple wydała szereg urządzeń (RED) takich jak iPod nano i Shuffle, iPad Smart Covers, bumpery na iPhone’a i inne. Z każdego zakupionego produktu (RED) Apple przekazuje część na cele charytatywne.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx