piątek, 22 listopada

Apple udostępnił nową reklamę, która koncentruje się na trwałości iPhone’a 12, szczególnie podkreślając wyświetlacz Ceramic Shield, który ma być twardszy niż standardowe szkło smartfonów.

W reklamie, iPhone 12 wyślizguje się kobiecie z ręki i po kilkusekundowej walce aby go złapać wylatuje jej całkowicie i ląduje na ziemi nie odnosząc żadnego uszkodzenia.

IPhone 12‌ z Ceramic Shield. Mocniejszy niż jakikolwiek szklany smartfon. Spokojnie, to iPhone” – czytamy w podpisie filmu.

Wszystkie modele iPhone’a 12 są wyposażone w wyświetlacze Ceramic Shield OLED, które według Apple zapewniają czterokrotnie lepszą ochronę przed upadkiem niż w przypadku wcześniejszych modeli iPhone’a.

Materiał Ceramic Shield, który pochodzi z Corning, jest wytwarzany poprzez wtryskiwanie kryształów nanoceramicznych do szkła, aby poprawić jego trwałość. Chociaż Ceramic Shield wydaje się być bardziej odporny na upadki niż poprzednia technologia wyświetlania iPhone’a, nadal jest podatna na zarysowania.

A i jak zapewne wielu użytkowników iPhone’a wie, coś co dobrze wygląda w reklamie, nie zawsze sprawdza się w rzeczywistości. Czego Wam oczywiście nie życzę.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o

0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
wpDiscuz
0
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
Exit mobile version