poniedziałek, 25 listopada

Najnowsza reklama Bentleya, Intelligent Details, została w całości nakręcona przy pomocy urządzeń mobilnych firmy Apple. Fotografowie używali iPhone’a 5S do nagrywania wideo, a następnie złożyli je razem za pomocą iPada Air. Informacja ta pojawia się na końcu filmu reklamowego i została dostrzeżona przez The Loop.

Reklama Bentley Mulsanne kosztującego 300 000 dolarów nagrana została w Nowym Jorku na czarno-białym filmie. Krótkie spojrzenie za kulisy jej powstawania odsłania, że ​​została ona nakręcona za pomocą iPhone’a 5S połączonego ze specjalistycznymi obiektywami, uchwytami oraz obudowami tworząc wysokiej jakości wideo na równi z daleko droższym sprzętem fotograficznym.

Te krótkie filmy zostały następnie zmontowane przy użyciu iPada Air z dołączoną klawiaturą i aplikacji iMovie. Wiele z edycji przeprowadzono w podróży z tyłu Bentleya, pokazujący możliwości urządzeń mobilnych firmy Apple.

Reklama Bentleya to najnowszy spot nakręcony za pomocą narzędzi firmy Apple, ale nie pierwsza. Jeszcze w 2013 roku, Burberry ogłaszając partnerstwo z Apple, nagrał cały pokaz kolekcji Wiosna/Lato 2014 używając tylko iPhone’a 5S zaraz po jego premierze.

Film Sugar Man, który zdobył Oscara w lutym 2013 roku również został częściowo nagrywany za pomocą iPhone’a.

[contentblock id=1 img=iframe.png]

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o

1 Komentarz
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Marco
10 lat temu

Na równi pochyłej?

wpDiscuz
1
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
Exit mobile version