czwartek, 21 listopada

Na przestrzeni ostatniego półtora roku niektórzy właściciele 24-calowego iMaca z czipem M1 zauważyli nagle pojawiające się poziome linie na ekranie komputera. Skargi na ten problem zaczęły pojawiać się na licznych forach w tym wsparcia Apple czy Reddicie. Nie jest jasne, ilu klientów jest w sumie dotkniętych problemem, ani jaka jest podstawowa jego przyczyna.

Wielu użytkowników dotkniętych problemem stwierdziło, że linie zaczęły pojawiać się na ekranie około 18 do 24 miesięcy po zakupie iMaca. W rezultacie dotknięte problemem jednostki iMac często nie są już objęte standardową roczną gwarancją Apple, chyba że ktoś wykupił rozszerzoną ochronę AppleCare+. Niektórzy klienci, którzy skontaktowali się z Apple w sprawie problemu, powiedzieli, że firma zaoferowała im wyjątkowe umorzenie opłaty za naprawę, w wyniku czego ich iMac został naprawiony bezpłatnie, ale jednak są i tacy, którzy musieli za to zapłacić.

Jednym z często wymienianych objawów jest to, że prawy górny róg iMaca staje się gorący w dotyku po wystąpieniu problemu, ale nie ma potwierdzonej przyczyny.

Biorąc pod uwagę, że te skargi pojawiają się nieprzerwanie od prawie dwóch lat, może występować problem sprzętowy z tym konkretnym modelem iMaca, który został wprowadzony na rynek w maju 2021 roku. Nie widzieliśmy powszechnych skarg dotyczących tego problemu dotyczącego iMaca z czipem M3, chociaż model ten został wydany niecały rok temu.

Apple oferuje czasem programy serwisowe dla niektórych problemów ze sprzętem, ale nie jest jasne, czy kiedykolwiek uruchomi taki dla tego problemu z iMackiem.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o

0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
wpDiscuz
0
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
Exit mobile version