piątek, 22 listopada

Niektórzy uważali, że Microsoft Office dla iPada został wydany za późno. Jednak liczby mówią co innego. Microsoft ogłosił, że Word, PowerPoint, Excel i OneNote razem wzięte zostały pobrane w oszałamiającej liczbie 12 milionów razy w ciągu jednego tygodnia.

Word, Excel i PowerPoint nadal są w rankingu trzech najlepszych darmowych aplikacji na iPada i zajmowały te miejsca przez cały tydzień. Apple bardzo przyjaźnie podszedł do premiery pakietu Office na iPada umieszczając spore banery reklamowe na stronie głównej App Store.

 

 

 

Innym rozwiązaniem, które z pewnością pomaga w ilości pobrań Office’a jest decyzja Microsoftu aby iść w kierunku aplikacji freemium. Aplikacje są darmowe, ale tylko do przeglądania dokumentów. Aby je edytować trzeba wykupić subskrypcję Office 365. Koszt bazowy dla usługi Office 365 to 29,99 złotych za miesiąc.

Relacje między Apple a Microsoftem otaczającej wydanie pakietu Office były zaskakująco pozytywne. Tim Cook i CEO Microsoft Satya Nadella podzielili wspólnie swoje zadowolenie z pojawiania się pakietu na Twitterze. Dla firm, które w przeszłości żyły raczej w niezgodzie, to bardzo zaskakująca obserwacja. Myślę, że Google i Samsung przejął pierwsze miejsce na liście Apple wśród znienawidzonych konkurentów.

Może Apple i Microsoft wchodzą w nową erę szacunku dla siebie?

[contentblock id=1 img=gcb.png]

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o

0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
wpDiscuz
0
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
Exit mobile version