sobota, 23 listopada

Najnowszy MacBook Pro firmy Apple już przebił sprzedaż wszystkich konkurencyjnych laptopów w tym roku, wynika z nowych danych udostępnionych przez firmę badawczą Slice Intelligence.

Slice Intelligence mówi, że nowy MacBook Pro zgromadził większe przychody z zamówień online w ciągu pierwszych pięciu dni dostępności niż Microsoft Surface Book, ASUS Chromebook Flip, Dell Inspiron 2-in-1 i Lenovo Yoga 900, w oparciu o dane sprzedażowe od 12 979 kupujących online w Stanach Zjednoczonych.

Nowy MacBook Pro wygenerował ponad siedem razy większy dochód, który 12-calowy MacBook zrobił w ciągu pierwszych pięciu dni dostępności. Oznacza to, że nowy MacBook Pro potrzebował zaledwie pięć dni, aby zgromadzić 78% wszystkich dochodów wygenerowanych przez 12-calowego MacBooka od momentu jego premiery w kwietniu 2015 roku.

Powyższe dane potwierdzają słowa dyrektora marketingu Apple Phila Schillera, który również stwierdził, że MacBook Pro otrzymał znacznie więcej zamówień internetowych niż jakikolwiek poprzedni MacBook Pro. Apple podobno zapowiedział również swoim zagranicznym producentom, że oczekuje silnego popytu na MacBooka Pro co najmniej do końca 2016 roku.

Pierwsze widoczne sukcesy nowego MacBooka Pro mogą być zaskoczeniem dla licznych profesjonalnych użytkowników, którzy krytykowali komputer między innymi za ograniczone porty i pamięć RAM. Schiller powiedział, że wczesna krytyka i dyskusje były „nieco niespodziewane”, ale powszechne dla każdego nowego produktu Apple.

Slice Intelligence wyciąga szczegółowe informacje z setek milionów zagregowanych i anonimowych zamówień elektronicznych. Firma badawcza posiada panel 4,4 miliona kupujących online zarejestrowanych na takich usługach jak Slice czy Unroll.me.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o

0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
wpDiscuz
0
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
Exit mobile version