Apple rozpoczął sprzedaż swoich nowych słuchawek Beats Studio Buds+ w Polsce i innych krajach europejskich. Słuchawki douszne pojawiły się po raz pierwszy w Stanach Zjednoczonych w maju.
Kluczowe nowe funkcje słuchawek Studio Buds+ obejmują przezroczystą konstrukcję podobną do słuchawek dousznych Nothing Ear (2), do 36 godzin pracy na baterii dzięki dołączonemu etui ładującemu USB-C oraz do 1,6 razy większą aktywną redukcję szumów niż w przypadku oryginalnych Studio Buds, które zostały wprowadzone na rynek w 2021 roku. W Polsce słuchawki wyceniono na 949 złotych.
Studio Buds+ są zasadniczo bardziej sportową alternatywą dla AirPods Pro i mają bardziej zwartą konstrukcję bez „trzonków”, które opadają poniżej uszu. Inne opcje kolorystyczne to czarny ze złotym i kość słoniowa, a opcje rozmiarów końcówek dousznych to XS, S, M i L.
Studio Buds+ obsługują funkcje takie jak parowanie jednym dotknięciem z urządzeniami Apple, polecenia głosowe „Hey Siri” bez użycia rąk oraz wsparcie aplikacji Znajdź. Obsługują również podobne funkcje Androida, takie jak Google Fast Pair, Audio Switch i Find My Device.