sobota, 23 listopada

Apple zadebiutował nową reklamę telewizyjną o nazwie „Strength” w pierwszym meczu finałowym Pucharu Stanleya, koncentrując się na akcesoriach fitness i aplikacjach iPhone’a 5S.

https://www.youtube.com/watch?v=xTjejvnBJfU#t=45

Reklama wykorzystuje piosenkę „Chicken Fat” Roberta Prestona, która powstała w 1961 roku, aby skłonić większą liczbę uczniów do wykonywania codziennych ćwiczeń fizycznych. Reklama prezentuje również akcesoria, takie jak tracker aktywności Misfit Shine i aplikację dla trenerów ciężarowców Stronglifts, pokazując w jaki sposób użytkownicy iPhone’a 5S mogą korzystać z niego poprawiając swój stan zdrowie.

Reklama po raz kolejny kończy się mottem „Jesteś silniejszy niż myślisz”, które zadebiutowało w reklamie „Powerful” pod koniec kwietnia.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o

0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
wpDiscuz
0
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
Exit mobile version