piątek, 22 listopada

Microsoft wypuścił dzisiaj nową reklamę swojego tabletu Surface Pro 4, bezpośrednio porównując go MacBook Air firmy Apple.

Reklama zatytułowana „Surface Pro 4 is the one for me” („Surface Pro 4 jest dla mnie”), została opublikowana na kanale YouTube. Widać na niej kobietę, która wykonuje kilka funkcji na Surface Pro 4, które następnie próbuje powielić na MacBooku Air, bezskutecznie. Przez cały ten czas, widać obok muzyka śpiewającego utwór wychwalający PC Microsoftu, w którym pada nawet stwierdzenie, że urządzenie Apple jest „mniej przydatne, jak kapelusz dla kota”.

https://www.youtube.com/watch?v=DUOttPF4UTo

Reklama podkreśla podstawowe cechy Surface Pro 4 takie jak odłączana klawiatura, rysik i dotykowy ekran, a także względną lekkość urządzenia w porównaniu do MacBooka Air, który jest „wolniejszy, cięższy i bardziej kwadratowy”. Reklama kończy się mottem: „Surface może więcej. Tak jak ty.”.

To oczywiście nie pierwszy raz kiedy to Microsoft bezpośrednio uderza w produkty Apple. W Polsce taki tym reklamy jest zabroniony i tego typu przekaz nigdy nie mógłby pojawić się w szeroko pojętych mediach. Nie tak dawno Microsoft wypuścił podobną reklamę swojego tabletu, jednak w porównaniu do iPada Pro firmy Apple.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o

1 Komentarz
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Mateusz
8 lat temu

Apple ma jednak dużo asów w rekawie.
MacOS. Plus świetna synchronizacja między urządzeniami i ekosystem. O optymalizacji też nie można zapominać.
Microsoft robi postępy. Ale nie potrafi prowadzić spójnego projektu. Walczy na rynku z Surface 4 i jednocześnie zawala sprawę mobile.
MacBook AIR ma już swoje lata. Myśle, że najnowsza odsłona tego PC, może zmniejszyć poziom zachwytu w Microsofcie.

wpDiscuz
1
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
Exit mobile version