Samsung zapewne nie byłby sobą gdyby nie zareagował na swój sposób na premierę iPhone’a X. Firma opublikowała dziś na swoim kanale YouTube nową reklamą o nazwie „Samsung Galaxy: Growing Up”, która jest historią życia młodego człowieka, który kupuje urządzenia Apple od dziesięciu lat, a następnie postanawia przejść na Samsunga w przeddzień rozpoczęcia sprzedaży iPhone’a X. Jednominutowej reklamie towarzyszy utwór „I’m Moving On” Chyvonne Scotta.
https://www.youtube.com/watch?v=R59TevgzN3k
Film rozpoczyna się od premiery iPhone’a w 2007 roku, a kolejne lata pokazują głównego bohatera, który ma problemy z pojemnością pamięci podczas robienia zdjęcia i czeka w długich kolejkach w złych warunkach pogodowych na najnowszego iPhone’a. W pewnym momencie upuszcza on iPhone’a do wody, a potem umieszcza go w misce ryżu, podczas gdy urządzenie Samsung jego dziewczyny nadal działa.
W innych miejscach reklama wypomina braki obsługi iPhone’a rysikiem, a także potrzebą użycia dodatkowej przejściówki po usunięciu gniazda słuchawkowego 3,5 mm w iPhone’ie 7. Reklama kończy się decyzją bohatera, aby porzucić iPhone’a i kupić smartfona Samsung Galaxy, a on w końcu przechodzi obok szeregu ludzi czekających na iPhone’a X nie dołączając do nich.
Najnowszym smartfonem Samsunga jest Galaxy Note 8, który we wrześniu trafił na rynek. Telefon posiada dwie tylne kamery, 6,3-calowy wyświetlacz Infinity „AMOLED” oraz nowy i ulepszony rysik S Pen z poprawioną wrażliwością na nacisk. Wiele publikacji pozytywnie opisywało Note 8 przed jego sprzedażą, zgadzając się, że brak wybuchającej baterii sprawia, że najnowsze urządzenie Samsunga jest o krok wyżej od poprzedniego Note 7.
Dziecinada ze strony samsunga
Nie może być krok wyżej od poprzedniego Note 7 bo taki nie istniał 🙂 Pomyłeczka