Samsung wypuścił nową reklamę swojego nadchodzącego Samsunga Galaxy Note 4, w której mówi o tym, jak firma po raz pierwszy przedstawiła serię Galaxy Note w 2011 i spopularyzowała tzw. „phablet”, aby Apple mógł wypuścić podobnej wielkości iPhone’a 6 Plus trzy lata później.
https://www.youtube.com/watch?v=oxhSnNZH3Rk
Reklama zaczyna się od historii Galaxy Note przed przejściem do niektórych funkcji urządzenia, takich jak wielozadaniowość w oknach czy jego rysik S-Pen. Reklama pokazuje artykuły z publikacji online krytykujących Samsunga za wypuszczenie pierwszego Galaxy Note z powodu dużych rozmiarów urządzenia, a zaraz potem artykuły wychwalające Apple za wypuszczenie 5,5-calowego iPhone’a 6 Plus.
Wreszcie, reklama pokazuje wybrane tweety użytkowników krytykujących Apple za wypuszczenie iPhone’a 6 trzy lata po premierze linii Samsung Galaxy Note. Spot kończy się na dacie wydania nowego urządzenia.
Samsung nieustannie tworzy reklamy uderzające bezpośrednio w Apple, jego produkty i fanów. Całkiem niedawno Samsung opublikował serię reklam internetowych wyśmiewających event Apple z 9 września, czy też reklamę w której użytkowników iPhone’ów określa jako „przytulających ściany” wyśmiewając tym żywotność baterii iPhone’a.