Firma Apple wypuściła nową reklamę telewizyjną czwartej generacji Apple TV o nazwie „Father Time” z udziałem supergwiazdy NBA Kobe Bryanta i aktora Michaela B. Jordana. Jest to dziesiąta reklama nowego Apple TV, który trafił na rynek pod koniec października.
https://www.youtube.com/watch?v=1CxQW3bzIss
W minutowym spocie Bryant i Jordan korzystają z Apple TV i Siri Remote do otwarcia aplikacji NBA, odtworzenia filmu i szybkiego przewijania przodu do określonego momentu w filmie. Reklama wykorzystuje tę samą scenerię przyczepy, jak wcześniejszy spot „The Kiss”.
Zasadniczo reklama „Father Time” nawiązuje do gwiazdy Los Angeles Lakers Koby Bryanta, który zagra swój ostatni mecz w 20-letniej karierze w środę, w związku z przejściem na sportową emeryturę.
Reklama kończy się mottem „przyszłość telewizji” i kolorowymi paskami, które towarzyszą całej kampanii reklamowej firmy Apple dla nowego Apple TV, w tym billboardach w dużych miastach, takich jak Los Angeles, Nowym Jorku, San Francisco i Hollywood.