piątek, 22 listopada

Pomimo pewnych istotnych przeszkód, które napotkali klienci amerykańskiego sklepu Apple Store Online, oraz problemy ze składaniem zamówień w aplikacji Apple Store wygląda na to, że Apple ustanowił nowy rekord zaraz po rozpoczęciu przyjmowania zamówień na iPhone’a 6 i 6 Plus w pierwszych krajach.

Przedstawiciel firmy Apple, który rozmawiał z Re/code wspomniał, że nowy rekord został ustalony, ale nie komentował liczby urządzeń, które zostały sprzedane.

Przedstawiciel Apple powiedział, że pierwszego dnia sprzedaży nowych iPhone’ów ustanowiono nowy rekord, choć Apple nie powiedział dokładnie, ile sztuk zostało sprzedanych.

„Reakcja na iPhone’a 6 i iPhone’a 6 Plus była niesamowita z rekordową liczbą przedsprzedaży wszechczasów” powiedział Apple Re/code.

Oświadczenie Apple potwierdza komentarz zarządu amerykańskiego operatora AT & T Ralpha de la Vegi, który powiedział „To niesamowite zobaczyć ten szum” w odniesieniu do zamówień iPhone’a 6 i 6 Plus. De la Vega dodał, że popyt na telefony jest „lepszy” niż w roku ubiegłym i dwa lata temu.

Zaraz po rozpoczęciu składania zamówień użytkownicy mieli problemy z uzyskaniem potwierdzenia zamówionych urządzeń z powodu ciągłych błędów w aplikacji Apple Store i problemów z przeciążeniem serwisów internetowych amerykańskich operatorów. Własny sklep internetowy Apple odzyskał sprawność dopiero po prawie trzech godzinach od startu zamówień.

IPhone’a 6 Plus zabrakło znacznie szybciej, a szacunkowy czas wysyłek obu modeli przesunął się od 7 do 10 dni. Krótko potem czas ten wysłużył się nawet do 3 – 4 tygodni. Wydaje się jednak, że firma ma duży zapas iPhone’a 6 i w wielu sklepach czas wysyłki urządzenia to 19 wrzesień czyli dzień oficjalnego rozpoczęcia sprzedaży.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o

0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
wpDiscuz
0
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
Exit mobile version