sobota, 23 listopada

Nowa aktualizacja iOS 10, opublikowana w dniu dzisiejszym, wydaje się być przyczyną problemów dla niektórych właścicieli iPadów i iPhone’ów, którzy instalują go z poziomu telefonu. Na naszym fanpagu na Faceboooku widać wiele zgłoszeń od użytkowników, którzy próbowali zainstalować iOS 10 i mają swoje urządzenia wprowadzone w tryb wymagający przywracania systemu.

Wygląda na to, że problem nie jest ograniczony do jednego urządzenia i dotyka zarówno właścicieli iPhone’ów jak i iPadów. Użytkownicy, którzy mają swoje iOS 10 urządzenia zblokowane aktualizacją muszą zrobić przywracanie systemu w iTunes, co spowoduje usunięcie wszystkich danych.

W związku z powyższym zalecamy stanowczo backup przed aktualizacją, oraz przeprowadzanie jej z poziomu iTunes. Sposób ten jest znacznie bezpieczniejszy i pozostawia na urządzeniu mniej „śmieci”.

Na obecną chwilę nie wiadomo co jest powodem problemów ale jak tylko będziemy wiedzieć coś więcej to na pewno Was poinformujemy.

[UPDATE] Wygląda na to, że instalacja iOS 10 przez iTunes nie jest dotknięta tym problemem. Zatem na dzień dzisiejszy jest to bezpieczna metoda otrzymania aktualizacji iOS 10. Przed zainstalowaniem iOS 10, czy to bezprzewodowo czy za pośrednictwem iTunes, powinien być jednak wykonany backup.

W oświadczeniu wydanym dla BuzzFeed Johna Paczkowskiego, Apple twierdzi, że problem, który był przyczyną błędu w aktualizacji iOS 10 z poziomu urządzenia iOS został  już rozwiązany.

Doświadczyliśmy krótkiego problemu w procesie aktualizacji oprogramowania, wpływającego na niewielką liczbę użytkowników w czasie pierwszej godziny dostępności. Problem został szybko rozwiązany i przepraszamy tych klientów. Każdy, kto został dotknięty problemem musi podłączyć się do iTunes, aby zakończyć aktualizację lub skontaktować się z AppleCare z prośbą o pomoc.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o

0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
wpDiscuz
0
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
Exit mobile version