Microsoft nie odpuszcza. Własnie udostępnił kolejną anty-iPadową reklamę tym razem skupiając się na braku portu USB w iPadzie, oraz podkreślając wartość podświetlanej klawiatury i podstawki w tablecie Surface RT. Reklama po raz kolejny korzysta z głosu Siri podkreślając niedociągnięcia iPada.
https://www.youtube.com/watch?v=wE7AQY5Xk9w
32GB wersja tabletu sprzedaje się za 349 dolarów w porównaniu do 599 dolarów za 32GB iPada. To kolejny punkt wykorzystywany w reklamie. Microsoft postanowił obniżyć ceny tabletów Surface RT o 150 dolarów i to właśnie tą niższą cenę pokazuje w tej reklamie.
Tak czy inaczej nie wiem czy wychodzi mu to na dobre. Wczorajsze notowania giełdowe pokazały spadek akcji Microsoft o 12%, co oznacza, że to największy spadek w ciągu dnia od 2000 roku.
[contentblock id=1 img=gcb.png]
Ten pocisk był udany, hahaha 😛