sobota, 23 listopada

Instagram zacznie udostępniać pełnoekranowe filmy w ramach dużych zmian zaplanowanych dla tej platformy społecznościowej, ponieważ firma należąca do Facebooka stara się być bardziej konkurencyjna w erze zdominowanej przez TikToka i YouTube.

To główna zmiana zapowiedziana w filmie udostępnionym w środę przez Adama Mosseri, szefa Instagrama. W filmie zamieszczonym na jego koncie na Instagramie i Twitterze Mosseri powiedział, że platforma społecznościowa nie chce już być postrzegana jako „aplikacja do udostępniania kwadratowych zdjęć”, a zamiast tego skupi się bardziej na rozrywce i wideo.

Filmy na Instagramie nie są całkowitą nowością. Platforma wcześniej oferowała je za pośrednictwem IGTV, czy Relacji, ale Mosseri powiedział, że Instagram wejdzie w wideo „szerzej”, zaczynając od „pełnoekranowego, wciągającego, rozrywkowego, mobilnego wideo”, co brzmi jak TikTok, którego popularność, jak przyznaje Mosseri, jest czymś, co Instagram chce naśladować.

Instagram rozpocznie również testowanie rekomendacji w ciągu najbliższych kilku miesięcy, pokazując użytkownikom w swoich kanałach treści, których mogą jeszcze nie obserwować.

Użytkownicy powinni spodziewać się wielu eksperymentów w tej dziedzinie „w nadchodzących miesiącach”, powiedział Mosseri, a Instagram zamierza bardziej publicznie informować, co robi i dlaczego w coraz bardziej konkurencyjnej przestrzeni mediów społecznościowych.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o

1 Komentarz
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
3 lat temu

Ciekawe czy nie przekombinują 😛 no zobaczymy, jesteśmy ciekawi jak to będzie wyglądać 🙂

wpDiscuz
1
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
Exit mobile version