piątek, 22 listopada

Apple opublikował dwie nowe reklamy iPhone’a 7 na swoim kanale na YouTube prezentujące wodoodporność telefonu i wydajność aparatu w warunkach słabego oświetlenia.

Pierwsza reklama, zatytułowana „Midnight”, prezentuje młodego chłopaka, który na deskorolce przemierza przedmieścia nocą wykorzystując telefon do robienia zdjęć otaczającej go nocnej rzeczywistości. IPhone 7 Plus używany jest do nagrania wideo przez mgłę opryskiwaczy trawnika, zrobienia zdjęcia ćmy tańczącej wokół słabej żarówki i uchwycenia młodego jelenia wędrującego na dziedzińcu stacji benzynowej.

https://www.youtube.com/watch?v=R27KHLQ0cIU

Druga reklama to 30-sekundowy spot nazwany „Morning Ride” przedstawia mężczyzna wchodzącego do swojego garażu i przygotowującego siebie i swój rower do jazdy podczas gwałtownej burzy. Za pomocą iPhone’a 7 sprawdza on prognozę pogody, a następnie mocuje telefon do kierownicy. Przed podniesieniem bramy garażowej sprawdza on jeszcze swoją trasę na aplikacji rowerowej, a gry brama się otwiera widzimy burzę i ulewę na tle szczytów gór w oddali.

https://www.youtube.com/watch?v=rTFPB4OUqrM

Obie reklamy oferują dużo więcej treści niż poprzednia, bardziej abstrakcyjna reklama iPhone’a 7, ale nadal z tym samym tematem przedstawiającym flagowe aktualizacje telefonu oraz nowy, czarny kolor słuchawki. IPhone 7 i 7 Plus posiadają odporność na wodę i kurz, a nowe aparaty 12-megapikselowe (podwójny obiekty w modelu Plus) funkcje Quad-LED True Tone, auto-stabilizację obrazu i kontrolę ekspozycji.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o

0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
wpDiscuz
0
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
Exit mobile version