sobota, 23 listopada

Organizatorzy Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions poinformowali, że po raz pierwszy przyznają nagrodę LionHeart, którą uhonorują Bono podczas 61 edycji dorocznego festiwalu, który rozpocznie się 15 czerwca. Nagroda zostanie przyznana za pracę Bono dla kampanii (RED) zbierającej fundusze na walkę z AIDS.

Obok samego wyróżnienia, Bono i szef ds. wzornictwa firmy Apple Jonathan Ive będą uczestniczyć w rozmowach nad omówieniem wzajemnej współpracy w kampanii, do której w zeszłym roku wpłynęło 65 milionów dolarów ze sprzedaży produktów opatrzonych logiem (Product) Red. Ive w zeszłym roku współpracował również z przyjacielem i projektantem Marckiem Newsonem nad aukcją unikalnych w swoim rodzaju przedmiotów, w tym wyjątkowym, czerwonym komputerem Mac Pro czy szczerozłotymi słuchawkami EarPods, których sprzedaż zasiliła konto fundacji (RED).

45 minutowy wywiad, który stanowi stosunkowo rzadki publiczny występ dla Ive, odbędzie się w dniu 21 czerwca. Nie jest jasne, czy film z wywiadu zostanie udostępniony po imprezie, ale jeżeli taka możliwość się pojawi na pewno coś o tym napiszemy.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o

0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
wpDiscuz
0
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
Exit mobile version