Po tym jak pierwsze zamówione słuchawki AirPods Max zaczęły trafiać w ręce klientów, jak zawsze podczas pierwszych prób połączenia i używania słuchawek nausznych z różnymi urządzeniami może wystąpić kilka problemów.
W przypadku każdego problemu pierwszą rzeczą, jaką powinno się zrobić jest zresetowanie słuchawek i sprawdzenie, czy to rozwiąże problem. Jeśli to nie zadziała lub jeśli zdecydujecie się zwrócić słuchawki, możecie zresetować je do ustawień fabrycznych i rozłączyć z kontem iCloud.
Resetowanie słuchawek AirPods Max
- Przed zresetowaniem AirPods Max, upewnijcie się, że są naładowane podłączając je do ładowania za pomocą dostarczonego kabla USB-C na Lightning.
- Naciśnijcie i przytrzymajcie przycisk kontroli hałasu i pokrętło Digital Crown, aż dioda LED stanu u dołu prawej muszli zacznie migać na pomarańczowo.
Jeśli to nie rozwiąże problemu, możecie zresetować AirPods Max do ustawień fabrycznych. Jeśli idziecie w tym kierunku aby zwrócić słuchawki do Apple pamiętajcie, aby rozłączyć je od konta iCloud.
Resetowanie słuchawek AirPods Max do ustawień fabrycznych
- Przed zresetowaniem AirPods Max, upewnijcie się, że są naładowane podłączając je do ładowania za pomocą dostarczonego kabla USB-C na Lightning.
- Naciśnijcie i przytrzymajcie przycisk kontroli hałasu i pokrętło Digital Crown przez 15 sekund, aż dioda LED stanu u dołu prawej muszli zacznie migać na pomarańczowo, a następnie na biało.
Jeśli żadna z tych opcji nie pomoże rozwiązać konkretnego problemu, skontaktujcie się ze Wsparciem Apple.