niedziela, 24 listopada

Apple udostępnił dziś film reklamowy, który pokazuje, jak artyści wykorzystali iPada Pro i Apple Pencil Pro do zaprojektowania spersonalizowanych grafik na siedem masek bramkarzy NHL noszonych w sezonie 2024/25. Grafiki zostały finalnie ręcznie namalowane na maskach.

Maski bramkarzy zostały stworzone dla Jeremy’ego Swaymana z Boston Bruins, Jacoba Markströma z New Jersey Devils, Stuarta Skinnera z Edmonton Oilers, Sama Montembeault z Montréal Canadiens, Linusa Ullmarka z Ottawa Senators, Josepha Wolla z Toronto Maple Leafs i Thatchera Demko z Vancouver Canucks.
Bramkarze NHL noszą spersonalizowane maski od dziesięcioleci, ale to pierwszy raz, kiedy firma Apple reklamuje zaangażowanie się w proces twórczy.

Na podstawie poniższych obrazów  widać, że przynajmniej niektóre maski zostały zaprojektowane w programie Adobe Photoshop,

Więcej szczegółów na temat całego projektu „Made on iPad” można znaleźć na stronie internetowej NHL.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o

0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
wpDiscuz
0
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
Exit mobile version