Apple udostępnił dziś film reklamowy, który pokazuje, jak artyści wykorzystali iPada Pro i Apple Pencil Pro do zaprojektowania spersonalizowanych grafik na siedem masek bramkarzy NHL noszonych w sezonie 2024/25. Grafiki zostały finalnie ręcznie namalowane na maskach.
Maski bramkarzy zostały stworzone dla Jeremy’ego Swaymana z Boston Bruins, Jacoba Markströma z New Jersey Devils, Stuarta Skinnera z Edmonton Oilers, Sama Montembeault z Montréal Canadiens, Linusa Ullmarka z Ottawa Senators, Josepha Wolla z Toronto Maple Leafs i Thatchera Demko z Vancouver Canucks.
Bramkarze NHL noszą spersonalizowane maski od dziesięcioleci, ale to pierwszy raz, kiedy firma Apple reklamuje zaangażowanie się w proces twórczy.
Na podstawie poniższych obrazów widać, że przynajmniej niektóre maski zostały zaprojektowane w programie Adobe Photoshop,
Więcej szczegółów na temat całego projektu „Made on iPad” można znaleźć na stronie internetowej NHL.