sobota, 23 listopada

W grudniu ubiegłego roku, wypatrzono błąd, który powodował, że wiadomości iMessage nadal były powiązane ze skradzionym bądź odsprzedanym komuś iPhone’em. Wiadomości użytkowników nadal przychodziły i były wysyłane ze skradzionych telefonów nawet po zmianie hasła, zdalnym skasowaniu i dezaktywacji karty SIM. Apple początkowo zaprzeczył twierdzeniu, że to błąd, jednak z czasem uznał że warto przyjrzeć się sprawie.

TheNextWeb poinformował dziś, że iOS 6 rozwiązał ten problem, zmuszając wszystkie urządzenia do ponownego wprowadzania poświadczeń logowania, jeśli nastąpiła zmiana ustawień Apple ID.

„Według źródeł znających kroki Apple w celu naprawienia tej kwestii, problem został rozwiązany w iOS 6 poprzez szereg kontroli związanych z ustawieniami iMessage. Najważniejszą z nich jest to, że Apple używa teraz swoich systemów Push, aby zmusić użytkownika do ponownego wprowadzenia hasła w celu korzystania z iMessage po tym jak Apple ID został zmieniony.”

Teraz, jeśli Twój iPhone został skradziony, bądź przekazaliście go (np. podczas sprzedaży) innej osobie wystarczy zmienić hasło do Apple ID co wymusi na urządzeniu nowego użytkownika podanie hasła w celu dalszego otrzymywania i wysyłania iMessages z tego konta. Ponadto, będzie można zdalnie za pomocą aplikacji Find My iPhone wyłączyć skradzione urządzenie z otrzymywania iMessages.

[contentblock id=1 img=gcb.png]

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o

0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
wpDiscuz
0
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
Exit mobile version