Instagram wprowadził dziś nową funkcję Trial Reels, która ma umożliwić twórcom treści eksperymentowanie z nowymi formatami i treściami, aby zobaczyć, co najlepiej się sprawdza. Trial Reels są udostępniane osobom, które nie obserwują danego twórcy, co pozwala na uzyskanie informacji zwrotnej na temat skuteczności treści, a następnie udostępnienie ich obserwatorom.
Dzięki próbnym rolkom twórcy mogą eksperymentować z nowymi pomysłami i częstotliwością publikacji, nie martwiąc się o utratę obserwujących lub tworzenie treści, która nie jest interesująca dla ich odbiorców. Instagram twierdzi, że ta funkcja „pomoże wyeliminować zgadywanie, jak będzie działać Twoja treść”.
Treść, która dobrze się sprawdza w próbnej rolce, może zostać udostępniona obserwatorom za pomocą jednego dotknięcia lub automatycznie, jeśli dobrze się sprawdzi po okresie próbnym.
Udostępnienie próbnej rolki odbywa się poprzez stworzenie Rolki i włączenie opcji „Trial” podczas jego publikowania. Trial Reels nie są wyświetlane na głównej siatce twórcy ani na karcie Rolki, chyba że zostaną później udostępnione wszystkim użytkownikom.
Okres próbny trwa 24 godziny, a następnie Instagram dostarcza kluczowe metryki zaangażowania, takie jak liczba wyświetleń, polubień, komentarzy i udostępnień, dzięki czemu twórcy mogą zobaczyć, jak działa ich treść.