W związku z plotkami sugerującymi, że Apple może ogłosić w tym tygodniu datę jesiennej konferencji produktowej, hashtag #AppleEvent na Twitterze został dostosowany do niebieskiego logo Apple, co podsyca jeszcze więcej spekulacji.
Według przeglądarki hashtagów Jane Manchun Wonga, logo Apple zostało dodane do hashtagu dzisiaj i będzie aktywne do poniedziałku 28 września. Chociaż nic nie jest pewne, data wygaśnięcia może sugerować, że Apple planuje zorganizować swoje jesienne wydarzenie w pewnym momencie we wrześniu, a nie, jak wcześniej plotkowano, w drugiej połowie października.
Twitter umożliwia markom dodawanie niestandardowych emotikonów obok hashtagów jako strategii marketingowej. Według Agency Creative takie „hashflagi” mogą kosztować nawet milion dolarów i są często spotykane podczas dużych wydarzeń, takich jak Super Bowl czy święta. Nazwa pliku hashflaga firmy Apple to AppleEvent2020.png.
Mark Gurman z Bloomberga zasugerował niedawno, że Apple wkrótce ogłosi wirtualną konferencję związaną z iPhonem i Apple Watch, które odbędzie się pod koniec września. Jest to sprzeczne z informacjami udostępnionymi przez Jona Prossera, który twierdził, że nowe modele Apple Watch i iPad Air zostaną dzisiaj ogłoszone w komunikacie prasowym.