sobota, 23 listopada

Firma Apple rozpoczęła blokowanie deweloperów promujących swoje aplikacje poprzez używanie ceny w nazwie aplikacji – informuje VentureBeat. W zeszłym miesiącu aplikacje korzystające ze słowa „free” lub innych podobnych mówiących o cenie zostały zablokowane w zgłoszeniach programu iTunes Connect.

Aplikacje wykorzystujące słowo „free” w swoich tytułach otrzymują następujące powiadomienie o odrzuceniu po przesłaniu do sprawdzenia:

Twoja aplikacja, ikona, zrzuty ekranu lub podgląd wyświetlany w App Store, zawierają odniesienia do ceny aplikacji, co nie jest uważane za część elementów metadanych.

Usuń wszelkie odniesienia do ceny aplikacji z nazwy aplikacji, włącznie z wszelkimi odnośnikami do Twojej aplikacji, mówiącymi że jest ona darmowa lub w obniżonej cenie. Jeśli chcesz reklamować zmiany ceny aplikacji, warto umieścić te informacje w opisie aplikacji. Zmiany cen aplikacji można umieścić w sekcji „Cennik” oraz „dostępność” programu iTunes Connect.

Rzecznik Apple w wywiadzie z VentureBeat potwierdził zmiany, ale odmówił udzielenia dodatkowych informacji.

Biorąc pod uwagę, że nadal istnieją dziesiątki aplikacji w App Store, które używają słowa „Free” w tytule, np. „Where’s My Water” Free „lub” Doodle Jump FREE „, wygląda na to, że jest to nowa zasada, która wpływa na zgłoszenia aplikacji dopiero wchodzących do App Store. Nie jest jasne, czy firma Apple wpłynie na tą samą samą zmianę w aplikacjach, które są już w App Store.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o

0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
wpDiscuz
0
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
Exit mobile version