Apple zatrudnił jednego z dyrektorów sprzedaży LVMH. Koncern, który jest właścicielem takich marek jak Louis Vitton, Hennessey i innych znanych marek luksusowych stracił niedawno dyrektora do spraw sprzedaży w swojej dewizji zegarków TAG Heuer.
Zatrudnienie to zostało ujawnione przez Jean-Claude Bivera, szefa działu biżuterii i zegarki w spółce TAG Heuer należącej do LVMH. W wywiadzie z CNBC Biver stwierdził, że na początku tego roku Apple próbował zatrudnić kilku pracowników z firmy, ale w tamtym momencie żaden z nich nie zgodził się dołączyć do Apple.
Biver powiedział, że dyrektor sprzedaży zegarków opuścił firmę TAG Heuer dopiero w zeszłym tygodniu, „po podpisaniu umowy z Apple” w celu uruchomienia iWatch. LVMH jest właścicielem takich szwajcarskich marek zegarków jak TAG Heuer, Hublot i Zenith. […]
Biver powiedział, że był zadowolony z pracownika, ale nowa rola stanowi dla niego wielką szansę.
„Gdyby odszedł do bezpośredniej konkurencji, czułbym się trochę zdradzony, ale jeśli poszedł do Apple, to myślę, że to dla niego wielkie przeżycie”, powiedział.
Zmierzając do październikowej premiery iWatch, Apple wyraźnie buduje ogromny zespół z doświadczeniem w branży mody.
Na szczycie tej listy jest nowy szef sprzedaży detalicznej Angela Ahrendts, która oficjalnie dołączyła do firmy dwa miesiące temu z Burberry. Inną ważną postacią zatrudnioną w zeszłym roku przez Apple jest także Paul Deneve, dyrektor generalny francuskiej marki luksusowej Yves Saint Laurent. Deneve raportuje bezpośrednio do CEO firmy Apple Tima Cooka i pracuje nad tajemniczym „specjalnym projektem”, pod którym wszyscy dopatrują się oczywiście inteligentnego zegarka iWatch.