Od pewnego czasu co chwilę słyszymy o kolejnym sporze na linii Apple-Samsung. Co gorsze relacje pomiędzy tymi firmami wciąż nie ulegają polepszeniu. Obie firmy są na pierwszym planie w wojnie patentowej rozgrywanej między sobą.
Ponadto, coraz częściej możemy zobaczyć ciekawe zagrania marketingowe, mające na celu ośmieszenie konkurenta. I tu niewątpliwie liderem jest koreańska firma. Kolejnym na to dowodem jest pokazana dziś reklama tabletu Galaxy Tab 8.9, do której to Samsung zatrudnił w głównej roli dziewczynkę, która wcześniej brała udział w reklamie iPhone’a 4S firmy Apple. Jeśli przypatrzymy się dokładnie obu reklamom, nie ulega też wątpliwości, że są one do siebie niebywale podobne.
https://www.youtube.com/watch?v=hE4T1b_iSN8&feature=player_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=vSAje0EgYjY&feature=player_embedded
Rozumiemy, że młoda aktorka mogła nagle zmienić preferencje i przejść do konkurencji, ale czy nie jest to jednak zbyt duży zbieg okoliczności.