wtorek, 15 kwietnia

Marka Beats firmy Apple wprowadziła dziś na rynek swój pierwszy zestaw przewodów do ładowania. Dostępne nawet w czterech opcjach kolorystycznych, nowe przewody obejmują opcje USB-C do USB-C, USB-A do USB-C i USB-C do Lightning.

Wszystkie trzy typy kabli są dostępne w długościach 1,5 metra i 20 centymetrów, a obie długości kosztują 99 złotych USD za pojedynczy kabel. 1,5-metrowe wersje USB-C do USB-C i USB-A do USB-C są również dostępne w 2-pakach za 169 złotych.

Wersje 1,5-metrowych kabli są dostępne w kolorze czarnym, beżowym i czerwonym, chociaż wersje czerwone USB-A do USB-C i USB-C do Lightning nie będą dostępne do lata. Kabel USB-C do USB-C jest również dostępny w kolorze granatowym.

Wersje 2-pak 1,5-metrowych kabli USB-C do USB-C i USB-A do USB-C, a także trzy kable 20-centymetrowe, są dostępne tylko w kolorze czarnym.

Nowe kable Beats mają plecioną osłonę, która się nie plącze, jest wyjątkowo wytrzymała i wygodna, a kable USB-C do USB-C obsługują ładowanie do 60 watów, podczas gdy kable USB-A do USB-C obsługują ładowanie do 15 watów. Prędkość transmisji danych w obu przypadkach jest ograniczona do prędkości USB 2.0. Kable USB-C do Lightning obsługują szybkie ładowanie w wybranych modelach iPhone’a i iPada, chociaż Beats nie określił dokładnego limitu mocy.

Aby promować nowe przewody Beats wypuścił krótki spot reklamowy „Pill People”, którego głosem zajęli się komicy Ben Marshall, Desi Banks i Megan Stalter.

Nowe kable można zamawiać od dziś na apple.pl, a ich dostępność w sklepach rozpocznie się w czwartek, 17 kwietnia.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o

0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
wpDiscuz
0
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
Exit mobile version