Marka Beats by Dre połączyła swoje siły z Sanrio by zaoferować specjalną edycję swoich dwóch produktów sygnowane nazwą Hello Kitty stworzone specjalnie z okazji 40-lecia Hello Kitty.
Beats zaprojektował nowy model słuchawek Solo2, które w całości pokryte są charakterystyczną grafiką Hello Kitty w kolorach czerwonym, białym i niebieskim, a także nowe douszne słuchawki Beats, które ozdobione są tymi samymi kolorami oraz grafiką, oraz dodatkowo posiadają specjalnie zaprojektowane, kolekcjonerskie etui w kształcie czerwonej kociej głowy.
Nowy edycja słuchawek Beats Solo2 z kolekcji Hello Kitty będzie sprzedawany za równowartość 249,95 dolarów, podczas gdy słuchawki douszne z tej edycji będą kosztować 149,95 dolarów, czyli o 50 dolarów więcej od standardowej ceny Solo2 i urBeats. Chociaż oba produkty są już prezentowane na stronie internetowej Beats, to nie będą one dostępne do zakupu, aż do ich debiutu podczas trwającej Hello Kitty Con 2014, która odbywa się od dziś w Los Angeles.