sobota, 23 listopada

Apple wypuścił trzy nowe reklamy „Shot on iPhone” prezentujące możliwości aparatu iPhone’a 13 Pro, przy czym każda z nich w humorystycznie dramatyczny sposób skupia się na określonej funkcji.

W filmie „Detectives” para detektywów siedzących w samochodzie omawia tryb kinowy, który pozwala przenosić ostrość między obiektami na zdjęciu. Detektyw na pierwszym planie wspomina, że uwaga jest skupiona na nim, ponieważ jest głównym bohaterem, podczas gdy detektyw drugoplanowy pyta, czy jest nieostry i co się stanie jeśli jego postać okaże się ważna.

W filmie „The Basement” kobieta przechadza się po słabo oświetlonym domu, a upiorny głos wielokrotnie woła „Pomóż mi!” Otwierając drzwi do piwnicy, kobieta mówi: „Boję się… że jakość obrazu ucierpi w tak słabym świetle”, ale głos z piwnicy zapewnia ją, że „wygląda naprawdę dobrze”.

Ostatnia reklama zatytułowana „Pavel” to czarno-biały materiał przybliżający człowieka siedzącego samotnie na krześle gdy w tle słychać smutną muzykę. Kobieta, która wchodzi do pomieszczenia zaczyna mówić do niego po rosyjsku, pytając, czy wszystko w porządku i mówiąc: „ten powolny zoom sugeruje, że popadasz w obłęd”.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o

0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
wpDiscuz
0
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
Exit mobile version