Apple udostępnił dziś swoją coroczną reklamę świąteczną. Film nosi tytuł „Heartstrings” i podkreśla nową funkcję aparatu słuchowego w AirPods Pro 2, przedstawiając wzruszający moment ojca i córki w poranek Bożego Narodzenia.
„Dla wielu z nas dźwięk i sposób, w jaki słyszymy, kształtują sposób, w jaki łączymy się ze światem wokół nas” — opisuje swój film Apple. „Jednak osoby z ubytkiem słuchu czekają średnio 10 lat, zanim przejdą badanie słuchu i dostaną dopasowane aparaty słuchowe. Miliony ludzi nie zdają sobie sprawy, że żyją z ubytkiem słuchu i bez pomocy, której potrzebują”.
Funkcja aparatu słuchowego klasy klinicznej firmy Apple w AirPods Pro 2 jest nadal wdrażana na całym świecie. Obecnie jest dostępna w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Irlandii, Holandii, Polsce, Portugalii, Szwecji, Szwajcarii, Japonii, Singapurze, Nowej Zelandii i wybranych innych krajach. Funkcja ta wymaga AirPods Pro 2 z oprogramowaniem w wersji 7B19 lub nowszej, sparowanych ze zgodnym iPhonem lub iPadem z systemem iOS 18.1 lub iPadOS 18.1 lub nowszym.
AirPods Pro 2 zyskały również funkcje testu słuchu i ochrony słuchu w wybranych krajach.