Apple wypuścił dziś nową reklamę świąteczną „Share the Joy”, skupiającą się na możliwości udostępniania dźwięku za pomocą AirPods Pro. Reklama obraca się wokół dwóch osób, które słuchają piosenki „PUFF” Bhaviego i Bizarrapa, które biegają po mieście w słuchawkach AirPods Pro.
W całym 90-sekundowym filmie różne przedmioty i ostatecznie para znikają w chmurze śniegu, jako część świątecznego motywu. Choć film różni się nieco od standardowych świątecznych reklam Apple i nie wiadomo też czy Apple finalnie tak ją traktuje. Jeśli tak, oznaczałoby to zmianę nastroju w stosunku do bardziej klimatycznych reklam z przeszłości i zamiast tego jest bardziej optymistyczna.
„Podziel się radością świąt dzięki udostępnianiu dźwięku w słuchawkach AirPods Pro” — mówi Apple w opisie filmu. Udostępnianie dźwięku jest zgodne ze wszystkimi modelami słuchawek AirPods, AirPods Pro i AirPods Max, a także wybranymi słuchawkami Beats. Aby udostępnić dźwięk, należy podłączyć AirPodsy do iPhone’a lub iPada, wybrać ikonę AirPlay w Centrum sterowania i wybrać Udostępnij dźwięk.