Wraz z rozpoczęciem oficjalnej sprzedaży nowego koloru iPhone’a 14 i iPhone’a 14 Plus Apple udostępnił nową reklamę „Witaj słońce” promującą nowy kolor telefonów. Reklama zawiera mieszankę akcji na żywo i animacji a w jej tle wykorzystano utwór Lio „Le Banana Split”.
Nowa opcja kolorystyczna ma ponownie zwrócić uwagę na iPhone’a 14 i iPhone’a 14 Plus, którego premiera miała miejsce we wrześniu 2022 roku. Zamówienia w przedsprzedaży rozpoczęły się w piątek, a pierwsze dostawy do klientów i dostępność w sklepach stacjonarnych rozpoczęła się dzisiaj. W urządzeniach nie ma żadnych zmian poza nowym żółtym wykończeniem.
iPhone 14 jest wyposażony w wyświetlacz o przekątnej 6,1 cala, podczas gdy iPhone 14 Plus to większy model o przekątnej 6,7 cala. Kluczowe nowe funkcje urządzeń obejmują ulepszenia aparatu, takie jak tryb akcji, dłuższy czas pracy na baterii, wykrywanie wypadków i awaryjne połączenia SOS przez satelitę.