Kontynuując promocję Apple TV, Apple wypuścił kolejną reklamę telewizyjną nowego Apple TV zatytułowaną „The Future of Television” („Przyszłość telewizji). Reklama, podobnie jak inne reklamy Apple TV, pokazuje na tle kolorowych pasków podobnych do obrazu kontrolnego szybki przegląd programów telewizyjnych i filmów dostępnych w urządzeniu.
https://www.youtube.com/watch?v=OON2bZdqVzs
W reklamie widzimy przebłyski wielu znanych seriali takich jak The Muppets, The Simpsons, House of Cards czy Gra o Tron oraz filmów: Grand Budapest Hotel, Ant Man, Inside Out. Reklama podkreśla również nowe narzędzie wyszukiwania dostępne na Apple TV, możliwości Siri (szkoda że wciąż nie w Polsce), Apple Music, a także tvOS App Store. Reklama kończy się tytułem: „The Future of Television”.
Od czasu swojej premiery w październiku, Apple promuje Apple TV za pomocą podobnych szybkich reklam wyświetlanych w telewizji, kolorowych billboardów, które są wyświetlane w wielu miastach na świecie, reklam internetowych, kampanii w mediach społecznościowych.
Apple skupia się głównie na podkreśleniu wachlarza treści, które są dostępne za pośrednictwem urządzenia poprzez App Store, co sugeruje, że plany stworzenia własnej telewizji strumieniowej zostały odłożone na półkę. Ze względu na brak możliwości zabezpieczenia oferty w swojej internetowej usłudze transmisji strumieniowej mówi się, że Apple skupił się bardziej na swoim tvOS App Store, który służy jako kanał sprzedaży swoich treści przez firmy medialne do klientów firmy Apple.