Apple dodał właśnie na swoim kanale YouTube dwie nowe reklamy iPhone’a 6S, podkreślając wbudowane funkcje w tym Touch ID i możliwości kręcenia filmów wideo na iPhone’a 6S, w tym nagrywanie w trybie 4K.
Pierwszy film „Fingerprint„, koncentruje się na wszystkich rzeczach, które można zrobić z Touch ID poza samym odblokowaniem urządzenia, w tym otwarcie aplikacji chronionych hasłem, sprawdzanie lotów, podpisywanie dokumentów, dokonywanie zakupów z Apple Pay i uruchamianie samochodu.
https://www.youtube.com/watch?v=U2MTLNfCZBQ
Drugi film, „Onions„, podkreśla funkcję nagrywania wideo w trybie 4K dodaną do iPhone’a 6S. W nieco wyolbrzymiony i humorystyczny sposób film pokazuje jak dziecko nagrywa w kuchni film, jak matka kroi cebulę, który z kolei wywołuje wirusowy podziw nad jego imponującą jakością.
https://www.youtube.com/watch?v=2gHeBVyqJRo
W przeciwieństwie do innych niedawnych reklam iPhone’a 6S, nowe filmy skupiają się na funkcjach telefonu, a nie samych gwiazdach w nich występujących. Najnowsze spoty iPhone’a 6S objęły funkcje, takie jak głosowe uruchamianie funkcji „Hej Siri” i „Live Photos”.