czwartek, 9 stycznia

Apple w oficjalnie wydanym dziś oświadczeniu potwierdził swoje zaangażowanie w ochronę prywatności Siri, jasno dając do zrozumienia, że ​​dane Siri nigdy nie zostały wykorzystane do budowania profili marketingowych, a żadne informacje Siri nie zostały udostępnione reklamodawcom ani sprzedane w jakimkolwiek celu.

raty-euro

Oświadczenie Apple pojawia się w następstwie rozstrzygnięciu pozwu zbiorowego związanego z Siri na kwotę 95 milionów dolarów. Powodowie oskarżyli Apple o nagrywanie rozmów zarejestrowanych po przypadkowych aktywacjach Siri, a następnie udostępnianie informacji z tych rozmów zewnętrznym reklamodawcom.

Dwóch powodów twierdziło, że po rozmowie o produktach takich jak buty Air Jordan i Olive Garden, ich urządzenia Apple wyświetlały reklamy tych produktów, podczas gdy inny powiedział, że otrzymał reklamy leczenia chirurgicznego po prywatnej rozmowie ze swoim lekarzem.

Nigdy nie było żadnych przesłanek, że Apple udostępniał nagrania ‌Siri‌, a Apple poinformował na początku tego tygodnia, że ​​pozew został rozstrzygnięty w celu uniknięcia dodatkowych procesów sądowych.

W swoim pełnym oświadczeniu o ochronie prywatności Apple szczegółowo opisuje zabezpieczenia prywatności ‌Siri‌, które mają na celu ochronę danych użytkowników. Apple korzysta z przetwarzania ‌Siri‌ na urządzeniu, gdziekolwiek jest to możliwe, i minimalizuje ilość zbieranych danych w jak największym stopniu.

Wyszukiwania i żądania ‌Siri‌ nie są powiązane z kontem Apple i nie mogą być powiązane z indywidualnym użytkownikiem, a Apple używa zamiast tego losowego identyfikatora do śledzenia danych w trakcie ich przetwarzania.

Apple twierdzi, że nie przechowuje nagrań audio interakcji ‌Siri‌, chyba że użytkownicy wyraźnie zdecydują się na pomoc w ulepszaniu ‌Siri‌, a nawet wtedy nagrania są wykorzystywane wyłącznie w tym celu.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx