Kontynuując tradycję rozpoczętą cztery lata temu, Apple dołączył do obchodów światowego dnia walki z AIDS, który obchodzony jest 1 grudnia. W tym dniu Apple zmienia kolor swojego logo w salonach stacjonarnych na kolor czerwony.
Podobnie jak w ubiegłych latach, firma podjęła się promocji Światowego Dnia AIDS nie tylko w placówkach stacjonarnych, ale także w swoim sklepie internetowym. Strona główna apple.pl zachęca dziś odwiedzających sklep na zakup linii (PRODUCT) RED dla urządzeń Mac, iPhone, iPod, iPad, Apple Watch i akcesoriów Beats. Akcja ta ma pomóc promować i finansować walkę z AIDS oraz poprawiać świadomość o tej chorobie.
Kupując produkty (PRODUCT)RED™, wspierasz walkę o pierwsze pokolenie całkowicie wolne od AIDS. Do tej pory Globalny Fundusz zasilono kwotą 320 milionów USD, z czego ponad 100 milionów USD wpłaciła firma Apple. Z Funduszu finansowana jest edukacja i opieka medyczna dla najbardziej potrzebujących.