Podczas wczorajszej ceremonii otwarcia Igrzysk Olimpijskich Londyn 2012, Apple zaprezentował trzy nowe reklamy, skupiające się na usłudze „Apple Genius” oferowanej w salonach Apple (w Polsce niedostępnej, bo wciąż nie mamy oficjalnego salonu Apple).
W pierwszej reklamie pracownik Apple pomaga właścicielowi Mac w samolocie, w drugiej, gdy jego żona rodzi. Trzecia reklama pokazuje pracownika salony Apple, który informuje klienta, który myśli, że kupił Maca, że tak naprawdę zakupił coś podobnego, ponieważ nie posiada iPhoto, iMovie oraz GarageBand.
Reklamy są odejściem od poprzednich kampanii reklamowych – nie prezentują żadnego produkty i nie wspominają o żadnej konkretnej usłudze jaką oferuje Apple. Zamiast tego, wskazują na doświadczonych i przeszkolonych pracowników w Apple Retail Stores oraz fakt, że coś co wygląda jak Mac niekoniecznie nim jest.
Wszystkie trzy reklamy możecie zobaczyć poniżej.
https://www.youtube.com/watch?v=oRveuk_4Or0&feature=plcp
https://www.youtube.com/watch?v=2qd-Oc6FFDA&feature=plcp
https://www.youtube.com/watch?v=0LyIwJgQlsc&feature=plcp
Fajny T-Shirt 😉