Apple uczcił dzisiejszy Dzień Ziemi wykupując całostronnicowe reklamy w brytyjskim Guardianie i darmowym dzienniku Metro. Jak donosi CNET w haśle przewodnim firma zawarła mały przytyk do swojego rywala Samsunga.
Reklama, którego nagłówek stwierdza „Istnieje kilka pomysłów, które chcemy aby wszyscy skopiowali” zawiera dwa paragrafy, które nawiązują do trwającego sporu patentowego z firmą Samsung. Apple zauważa, że istnieje „jeden obszar”, do naśladowania którego firma „zachęca innych”, wzywając do inicjatyw, które są podobne do ich ostatnich działań środowiskowych.
Jest jeden obszar, do naśladowania którego rzeczywiście zachęcamy innych. Bo jeśli wszyscy uczynimy środowisko priorytetem, to wszyscy na tym skorzystamy. Bylibyśmy bardziej niż szczęśliwi, widząc że każde nasze centrum danych napędzane jest w 100% energią ze źródeł odnawialnych. Z niecierpliwością czekamy na dzień, kiedy każdy produkt wykonany będzie bez szkodliwych toksyn, które z nich usuniemy.
Oczywiście wiemy, że możemy robić to jeszcze lepiej. Musimy postawić pewne dość ambitne cele w zakresie zmniejszenia naszego wpływu na zmiany klimatu, tworząc nasze produkty z ekologicznych materiałów i chroniąc ograniczone zasoby naszej planety. Więc następnym razem, gdy wpadniecie na świetny pomysł, że możecie pomóc zostawić świat lepszym niż go zastaliśmy, podzielcie się nim z nami.
Reklama jest częścią kampanii „Better” podkreślającej zaangażowanie Apple w ochronę środowiska, którą firma rozpoczęła wczoraj na dzień przed światowym Dniem Ziemi. Oprócz zaktualizowanej strony informacyjnej firma opublikowała film, który zawiera informacje o staraniach ekologicznych Apple poczynionych w związku z budową nowego Campusu 2.
[contentblock id=1 img=gcb.png]