Jeszcze w październiku, Apple Watch zadebiutował na okładce chińskiej edycji magazynu Vogue, na ręce chińskiej modelki Liu Wen. Teraz, kiedy Apple przygotowuje się mocno do uruchomienia sprzedaży Apple Watch w kwietniu, urządzenie można znów zobaczyć na marcowej okładce amerykańskiego magazynu Self.
Modelka i jedna z aniołków Victoria Secret – Candice Swanepoel – na okładce magazynu ma na sobie sportową wersję zegarka Apple Watch z białym, fluoroelastomerowym paskiem. Self wypowiada się bardziej szczegółowo o urządzeniu podkreślając jego akcelerometr, czujnik tętna, GPS i WiFi (poprzez iPhone).
Do tej pory marketing Apple związany z Apple Watch mocno koncentrował się na modzie, ale wraz z tym artykułem w Self, wydaje się że firma pragnie się również ukierunkować na entuzjastów fitness, którzy mogą zakupić Apple Watch do korzystania z funkcji związanych ze zdrowiem, śledzeniem kroków i monitorowaniem pracy serca.
Jest prawdopodobne, że Self będzie tylko jedną z wielu publikacji prezentujących Apple Watch w najbliższych tygodniach, aby jeszcze bardziej zachęcić i trafić w szersze grono odbiorców kiedy to Apple Watch trafi do sprzedaży na początku kwietnia. Działania marketingowe firmy Apple ograniczyły się na razie do występu na paryskim butiku Colette we wrześniu, okładce chińskiego Vogue w październiku, a tym miesiącu właśnie okładki Self. Istnieją jednak przesłanki, że Apple przygotowuje się do zintensyfikowania swoich działań marketingowych.
Mówi się, że Apple poprosił niektórych deweloperów aby ich aplikacje przeznaczone dla Apple Watch były gotowe do połowy lutego. A wszystko to prawdopodobnie także po to by mieć gotowe aplikacje i móc je pokazać w celach marketingowych. Począwszy od tego tygodnia, Apple podobno zaprasza również wybranych programistów do siedziby Cupertino, aby dopracować z nimi finalne szczegóły aplikacji dla Apple Watch.
Zdaniem dyrektora firmy Apple Tima Cooka, Apple planuje rozpocząć sprzedaż Apple Watch w kwietniu, choć bardziej konkretny termin nie został jeszcze udostępniony.