sobota, 23 listopada

Po ostatniej serii reklam skupionych wokół nowego hasła „Jeśli to nie jest iPhone, to nie jest iPhone”, Apple rozpoczął wdrażanie nowej kampanii internetowej dla iPhone’a pod hasłem „Dlaczego nic nie jest takie jak iPhone.”

Nowa kampania jest na razie widoczna tylko na amerykańskiej stronie Apple i zawiera podstrony zwracające uwagę na szereg aspektów iPhone’a, które sprawiają, że urządzenie wyróżnia się spośród konkurentów. Strona przechodzi przez podkreślenie jak dobrze zintegrowany jest ze sobą sprzęt i oprogramowanie iPhone’a, możliwości aparatu, szeroki zakres dostępnych aplikacji, odporność na szkodliwe oprogramowanie i zaangażowanie firmy Apple w prywatność i bezpieczeństwo czytnika Touch ID i Apple Pay.

Kampania podkreśla również, jak wiele wbudowanych aplikacji i narzędzi posiada iPhone do wprowadzania tekstu, tworzenia dźwięków, łatwych i darmowych telekonferencji, możliwościach śledzenia funkcji zdrowotnych czy zarządzeniem urządzeniami sterującymi całym domem. Ostatecznie Apple zwraca się uwagę na swoją sieć wsparcia sprzedaży w sklepach detalicznych oraz telefonicznym centrum wsparcia AppleCare.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o

0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
wpDiscuz
0
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
Exit mobile version