Fotografowie, których zdjęcia zostały wykorzystane na billboardach i w reklamach telewizyjnych kampanii reklamowej Apple „Shot on iPhone 6” promującej iPhone’a 6 i iPhone’a 6 Plus zaczęli otrzymywać zestaw specjalnych albumów, które zawierają ich prace.
Fotograf Brendan Ó Sé rozmawiał z Cult of Mac, stwierdzając że jest jednym z nielicznych szczęśliwców, którzy otrzymali albumy po tym jak jego zdjęcia były częścią kampanii. Powiedział, że albumy pokryte wysokiej jakości materiałem, były dla niego zaskoczeniem. Co więcej, zostały dostarczone z kompletem białych rękawiczek do oglądania.
„To było zupełnie niespodziewane” powiedział fotograf Brendan Ó Sé z Irlandii. „Naturalnie, spojrzałem na własne zdjęcie, lecz zobaczenie wszystkich przyjaciół z którymi zrobiłem tą kampanię wywołało zdziwienie i emocje.”
Pierwszy album „The Photographs” zawiera zdjęcia, które były wykorzystywane w kampanii reklamowej, a drugi, „The Gallery”, posiada ujęcia tych fotografii użyte juz na billboardach na całym świecie. Choć billboardy te obecnie w dużej mierze zastąpione są przez nowe treści dla iPhone’a 6S i 6S Plus, to albumy te mają być wspomnieniem dla wszystkich zaangażowanych w zdjęcia kampanii iPhone’a 6.