piątek, 22 listopada

Firma Apple udostępniła dziś na swoim kanale YouTube nową reklamę AirPods Pro zatytułowaną „Snap”. Dwuminutowy film opowiada o kobiecie korzystającej z funkcji AirPods Pro, takich jak aktywna redukcja hałasu i trybu kontaktu podczas podróży po ruchliwym mieście.

„AirPods Pro oferują bezprecedensową kontrolę” – mówi Apple. „Aktywna redukcja hałasu dla realistycznego dźwięku. Tryb kontaktu do interakcji ze światem wokół ciebie.”

Apple wypuścił wyższej klasy AirPods Pro w październiku 2019 roku z kilkoma ulepszeniami w stosunku do zwykłych AirPods, w tym aktywną redukcją hałasu, lepszą jakością dźwięku oraz odpornością na wodę i pot, a także nową konstrukcję douszną. AirPods Pro kosztują 1249 złotych, a zwykłe AirPods z etui do ładowania bezprzewodowego wynoszą 999 złotych.

W zeszłym tygodniu pojawiły się plotki, że nowa, podstawowa wersja AirPods Pro wejdzie do produkcji w drugim kwartale 2020 roku, ale nie udostępniono żadnych dokładniejszych szczegółów. Spekuluje się, że słuchawki mogą być zwykłymi słuchawkami AirPod trzeciej generacji o tej samej konstrukcji i jakości dźwięku, co AirPods Pro, ale bez aktywnej redukcji hałasu.

Udostępnij:
Subscribe
Powiadom o

0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
wpDiscuz
0
0
Chciałbyś się podzielić swoim przemyśleniem? Zostaw komentarzx
Exit mobile version