Apple zaprezentował na swoim kanale YouTube trzy nowe reklamy Apple Watch, podkreślające aplikacje innych firm przeznaczone dla tych urządzeń. Każdy z trzech filmów skupia się na innym typie aplikacji obejmując muzykę, fitness i podróże.
Wszystkie filmy przedstawiają jeden Apple Watch, który wyświetla szereg aplikacji na ekranie, a dookoła niego mamy cały wybór ikon innych aplikacji związanych z daną tematyką. Ikony są powiększane w celu określenia, która aplikacja jest właśnie na ekranie.
W filmie „Music” mamy zaprezentowaną chyba największą aplikację do rozpoznawania muzyki czyli Shazam, aplikacje DJską Pacemaker i aplikację do zakupu biletów na imprezy StubHub.
https://www.youtube.com/watch?v=0ONucH0Jwfk
Film „Fitness” podkreśla przede wszystkim aplikację dla biegaczy Nike +, aplikację śledzącą poziom nawodnienia WaterMinder i aplikację prezentującą wyniki sportowe dostarczane przez MLB.com At Bat
https://www.youtube.com/watch?v=U5IXsMcialE
Trzeci i ostatni film „Travel”, daje nam krótkie spojrzenie na aplikację podróżniczą Expedia, coraz bardziej popularną również w Polsce aplikację Uber i aplikację z rekomendacjami Yelp.
https://www.youtube.com/watch?v=dnAPCVtafHc
Te trzy najnowsze reklamy Apple są pierwszymi w których firma w centrum zainteresowania umieściła aplikacje firm trzecich dla urządzenia. Poprzednie reklamy skupiały się na pokazaniu różnych możliwości korzystania z urządzenia, w tym cztery filmy wydane w zeszłym tygodniu, na których Apple Watch był przedstawiony w życiu codziennym, podczas podróży, w pracy i jak sposób komunikowania się z przyjaciółmi i rodziną.