Wraz z premierą iPhone 5, Apple rozpoczął prezentację serii reklam telewizyjnych promujących produkt. Typowo dla reklam Apple, wszystkie spoty koncentrują się na funkcjach iPhone’a 5 oraz iOS, a nie cenie. Narratorem reklam jest Jeffa Daniels, którego obecnie możemy zobaczyć w roli Willa McAvoy w serialu „Newsroom” wyświetlanym przez HBO.
Reklamy koncentrują się na nowościach w iPhone’ie 5. Pierwsza informuje o nowych słuchawkach EarPod, podczas gdy inna opisuje nową funkcję Panorama w iOS 6, a trzecia zachwala większy ekran iPhone’a 5. Czwarta reklama pokazuje jak rozmiar iPhone’a 5 został dopasowany pod obsługę „kciukiem” jednej dłoni, subtelnie zwracając uwagę na większe ekrany niektórych telefonów z Androidem, gdzie taka obsługa jest niemożliwa.
https://www.youtube.com/watch?v=A1Rc4MDmr8o&feature=player_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=Xtm4ySJQPOc&feature=player_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=V4IRsCjMqdI&feature=player_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=9-FmipwLsHc&feature=player_embedded
[contentblock id=1 img=adsense.png]