W październiku 2020 roku Apple wprowadził program serwisowy mający na celu rozwiązanie problemów związanych z AirPods Pro, które mogą powodować występowanie trzasków, szumów lub problemów z aktywną redukcją hałasu.
W tym czasie Apple powiedział, że program obejmie AirPods Pro przez dwa lata od sprzedaży detalicznej urządzenia.
Apple rozszerzył teraz program, po cichu aktualizując towarzyszący mu dokument wsparcia. Jak zauważono na Reddit, sekcja „Informacje dodatkowe” na tej stronie zauważa teraz, że program obejmie dotknięte problemem AirPods Pro przez trzy lata od pierwszej sprzedaży detalicznej urządzenia wydłużając czas o rok.
Klienci, którzy kupili AirPods w momencie premiery w 2019 roku będą teraz objęci ochroną w przypadku problemów do października 2022 roku. Ci, którzy kupili je w 2020 roku, przed wypuszczeniem poprawionej wersji w październiku 2020 roku, mogą otrzymać naprawę do 2023 roku.
Wadliwe AirPods Pro, które wymagają naprawy, wykazują następujące problemy:
- Trzaski lub szumy, które nasilają się w głośnych środowiskach, podczas ćwiczeń lub rozmów przez telefon.
- Aktywna redukcja hałasu nie działa w oczekiwany sposób, na przykład występuje utrata basów lub głośność dźwięków w tle, takich jak hałas uliczny lub samolotowy, jest większa.
Dotknięte nimi AirPods Pro zostały wyprodukowane przed październikiem 2020 roku, a osoby, które doświadczają tych problemów mogą je dostarczyć do Autoryzowanego Serwisu Apple. Apple twierdzi, że AirPods Pro zostaną zbadane przed serwisowaniem w celu sprawdzenia, czy kwalifikują się do programu. Słuchawki douszne AirPods Pro z tym problemem (lewa, prawa lub obie) zostaną wymienione.
Program dotyczy tylko AirPods Pro, a nie zwykłych AirPods lub AirPods Max.