Apple wypuścił nową reklamę Apple Watch Series 7, podkreślającą trwałość tego urządzenia w różnych warunkach użytkowania.
W reklamie zatytułowanej „Hard Knocks” widać wiele sytuacji w których użytkownicy celowo lub przypadkowo wystawiają zegarek Apple Watch na różne warunki pogodowe, płyny i uderzenia.
Niektóre przykłady obejmują osobę skaczącą do basenu z wysokości, osobę biegnącą do autobusu i złapaną za nadgarstek w drzwiach oraz osobę upadającą podczas jazdy na łyżwach.
Reklama do utworu Jacka White’a „Power of My Love” kończy się hasłem „Najbardziej wytrzymały zegarek Apple Watch w historii”.
Według Bloomberga, Apple pracuje nad wersją Apple Watch „z wytrzymałą obudową”, która jest przeznaczona dla sportowców, turystów pieszych i innych osób, które używają zegarka w bardziej ekstremalnych warunkach niż noszenie na co dzień. Będzie miał taką samą funkcjonalność jak standardowy Apple Watch, ale z lepszą odpornością na uderzenia. Oczekuje się, że Apple wypuści taki zegarek Apple Watch jeszcze w tym roku.