Apple ma coroczną tradycję wypuszczania wzruszających reklam o tematyce świątecznej, które pojawiają się przed Świętem Dziękczynienia w Stanach Zjednoczonych. Dziś rano Apple opublikował na swoim kanale YouTube tegoroczny film.
Film rozpoczyna się od rodzinki, która z dwójką swoich dzieci wybiera się na świąteczne odwiedziny. Dzieci przez całą drogę walczą aby dostać iPada. Rodzina przybywa do domu dziadka, który wciąż opłakuje utratę żony. Dziewczynki spędzają czas z dziadkiem i znajdują stare rodzinne zdjęcia, w końcu przygotowując pokaz rodzinnych wspomnień i prezentując je jako świąteczny prezent dla dziadka.
Reklama ma na celu pokazać niektóre możliwości iPada, takie jak tworzenie i wyświetlanie pokazu zdjęć. Zawiera utwór „Married Life” Michaela Giacchino, który został wykorzystany w znanym filmie Disneya „Up”.
„Czasami najlepsze prezenty mogą pochodzić z najbardziej nieoczekiwanych miejsc” – czytamy w końcowym haśle reklamowym, a Apple prowadzi do sekcji iPada na swojej stronie internetowej.